Re: Fujitsu MB87030/MB89352 (SPC) manual

井崎です。

On Sat, 30 Aug 2003 14:11:34 +0900,

commit しました。
---
井崎哲也 <isaki@par.odn.ne.jp / isaki@NetBSD.org>